Saturday, January 4, 2014

【天生購物狂】2014 春季妝品之 Dior & CHANEL 入手篇


Retail therapy 絕對不是減壓的最佳辦法,但起碼選購喜愛的東西時能夠暫時忘記一下忙碌的生活和煩惱的工作。所以,昨日趁與好友聚餐前有一小時空檔,便走了去 Dior 和 CHANEL 看看最新推出的2014年春季彩妝系列。

結果?當然是沒有空手而回。來和大家逐一數數吧。



Dior Blush Trianon Edition - #946 Pink Reverie
掃上面是感覺非常春天的 baby pink 淡粉紅色... 家裡好像沒有... (?!)



Dior Vernis #777 Bloom & Dior Vernis Trianon Edition #187 Perlé
Bloom 是鮮豔的桃紅色,能讓肌膚顯白;
Perlé 是幻彩啞光 top coat,能使用於深色及淺色甲油上,同時亦可單獨使用。



Dior Pore Minimizer Skin Refining Matte Primer
修飾毛孔的啞光底霜,可用於粉底前或單獨使用。



CHANEL Illusion D'Ombre #92 Diapason
紫色的半雙狀眼影,近期最喜愛的眼影質地,家裡有其他7款色調。


早年選購彩妝產品的標準是漂亮為先、實用為後,到後來不少產品就這樣擺放著,偶爾拿出來看看,不是不捨得用就是壓根兒不適合自己。現在嘛,還是實際一點,真的適合自己才會購入。所以5件彩妝產品,說多不多,說少不少,我卻能肯定自己一定會用得到。

其實是日入手的東西還不止這些,但既然不是彩妝產品,就留待下一次和大家分享了。


4 comments:

  1. Hi 美都樹﹐ 我想知個Dior Blush持久如何呢?另外個啞光底霜同bb cream有甚分別呢?用咗佢重需唔需要用bb cream呢?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hello Ivy... 個 blush 我未開始用,但 Dior 嘅 blush 持久度一向 ok。啞光底霜與 BB Cream 完全係兩回事。佢作用係幫你遮蓋毛孔,令肌膚表面平滑,重點係佢冇粉體,亦即無色,所以唔能夠代替 BB Cream 或粉底使用。

      Delete
    2. Hi 美都樹,多謝你的回覆,我無諗過你會得閒回覆我架,我好開心呀!之前我喺Yahoo blog都有捧你場架,一路都追緊你新update 嘅blog架,但見你靜止咗一排以為你唔再寫blog架啦!好在有日再試吓上你個blog睇吓你有乜新動向,始知你就快將你個blog搬去新家。 早在11月3 日寫嗰個美容油,唔講我真係唔知我哋除了要補水外,也要補油,因為在雜誌上所看的都是教人補水、鎖水,無一個會教人補油的。我跟你教我們的方法去用美容油,皮膚真係改善咗好多,因我年紀都唔細啦.....^.^(有4xxx啦),我有一段時間都唔想化妝,因為成日脫妝、脫皮、出油等等...的問題,攪到我冇心機化妝,去到beauty counter 啲 BA淨係介紹啲新product比你,返到屋企用又係咁係咁樣冇改善到,依家好多都掉了(因過期了),總之好多謝你的心機同分享呀!我會一直支持你架,重有你好靚女呀!係真架.....

      Delete
    3. 傻啦,既然寫得就當然要回覆問題。的確因為工作超級忙碌,我冇諗住再寫 blog,不過最近條癮又出咗嚟,雖然工作量係有增無減,哈哈。

      聽到你因為我寫嘅嘢而令到你嘅皮膚有改善真係好開心,起碼我嘅心機冇白費到。希望真係幫到你啦!多謝你一直以嚟嘅支持!!!

      Delete